LOW CARBOWA BOMBA SMAKOWA! :):)

Stanąłem sobie wczoraj przed prawie pustą lodówką i przypomniały mi czasy studenckie oraz smakołyk, który w podobnej wersji sobie wtedy robiłem. Danie jest tak proste, że głupio nazywać je przepisem, jest też mega smaczne, więc szkoda nie wrzucić.

Proporcje zostały dobrane tak by pasowało to do mojej diety (IF, jedno danie na cały dzień - ~200B, 160T), także oczywiście nie trzeba „świrować” i gotować od razu całego gara. ;)

Składniki(Tak, wiem, całkiem nieźle jak na prawie pustą lodówkę):

  • Pierś z kurczaka 500 g;
  • Boczek wędzony 200 g;
  • Cheddar czerwony 200 g;
  • Pistacje obrane 50 g;
  • Pieczarki 500 g;
  • Papryka czerwona szpiczasta 4 sztuki;
  • Papryka żółta 1 sztuka;
  • Cebula 2 sztuki;
  • Papryczka chilli na oko;
  • Erytrytol na oko.

Przygotowanie:
Pokrojony w kostkę boczek wrzucamy na patelnię, przesmażamy, jak puści tłuszcz dorzucamy pierś, smażymy tak na „¾” i ściągamy z patelni.

Na tłuszcz z boczku wrzucamy pokrojone na spore kawałki pieczarki, podsmażamy kilka minut, dorzucamy paprykę, posiekane chilli(można też podrasować odrobiną sosu Sriracha dla nadania lekkiego aromatu czosnku) i cebulę pokrojoną w piórka. Podsypujemy lekko erytrytolem – podobno tak „ładniej” się smaży.

Gdy papryka zmięknie dorzucamy podsmażonego wcześniej kurczaka z boczkiem oraz obrane pistacje. Całość smażymy 2–3 minuty, ściągamy z ognia i mieszamy z cheddarem startym na drobnych oczkach. Proponuję podsypywać stopniowo i mieszać, tak by nie zrobiły się „gluty”.

No i w zasadzie to tyle. Smacznego!

Źródło: Mój fanpage

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Bananowy chleb Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania Jak zrobić izotonik w domu? Przepisy na domowe napoje izotoniczne Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Fioletowy chleb - nowe super food Omlet z płatków owsianych Domowe pralinki Dietetyczna pizza w 10 minut Pieczone sajgonki wegetariańskie Proste kulki 6 przepisów na odchudzające sałatki Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sernik z kaszy bulgur Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery Przepis na „witaminowego shota” FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Fit ciasto z masła orzechowego 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Jagodowy sernik na zimno

Popularne w tym tygodniu:

Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Koktajle Ewy Chodakowskiej poniżej 430 kcal Dietetyczny koktajl witaminowy Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania Desery z nasionami chia. Przepisy Ewy Chodakowskiej Produkty, od których możesz być uzależniony ze względu na znak zodiaku Bananowy chleb 24 sygnały, które świadczą o tym, że pijesz za mało wody Naturalny sok na obniżenie poziomu cholesterolu Hummus z awokado, który przygotujesz w 5 minut FIT TARTA CZEKOLADOWA Z MALINAMI Korzyści wynikające z picia ciepłej wody z cytryną. Zacznij to robić już dziś!