LOW CARBOWA BOMBA SMAKOWA! :):)

Stanąłem sobie wczoraj przed prawie pustą lodówką i przypomniały mi czasy studenckie oraz smakołyk, który w podobnej wersji sobie wtedy robiłem. Danie jest tak proste, że głupio nazywać je przepisem, jest też mega smaczne, więc szkoda nie wrzucić.

Proporcje zostały dobrane tak by pasowało to do mojej diety (IF, jedno danie na cały dzień - ~200B, 160T), także oczywiście nie trzeba „świrować” i gotować od razu całego gara. ;)

Składniki(Tak, wiem, całkiem nieźle jak na prawie pustą lodówkę):

  • Pierś z kurczaka 500 g;
  • Boczek wędzony 200 g;
  • Cheddar czerwony 200 g;
  • Pistacje obrane 50 g;
  • Pieczarki 500 g;
  • Papryka czerwona szpiczasta 4 sztuki;
  • Papryka żółta 1 sztuka;
  • Cebula 2 sztuki;
  • Papryczka chilli na oko;
  • Erytrytol na oko.

Przygotowanie:
Pokrojony w kostkę boczek wrzucamy na patelnię, przesmażamy, jak puści tłuszcz dorzucamy pierś, smażymy tak na „¾” i ściągamy z patelni.

Na tłuszcz z boczku wrzucamy pokrojone na spore kawałki pieczarki, podsmażamy kilka minut, dorzucamy paprykę, posiekane chilli(można też podrasować odrobiną sosu Sriracha dla nadania lekkiego aromatu czosnku) i cebulę pokrojoną w piórka. Podsypujemy lekko erytrytolem – podobno tak „ładniej” się smaży.

Gdy papryka zmięknie dorzucamy podsmażonego wcześniej kurczaka z boczkiem oraz obrane pistacje. Całość smażymy 2–3 minuty, ściągamy z ognia i mieszamy z cheddarem startym na drobnych oczkach. Proponuję podsypywać stopniowo i mieszać, tak by nie zrobiły się „gluty”.

No i w zasadzie to tyle. Smacznego!

Źródło: Mój fanpage

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Niskokaloryczne wersje popularnych deserów z jabłkami Przepisy na zdrowe smoothies z typowo jesiennych produktów Powidła śliwkowe Tańsze alternatywy dla superproduktów Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym Ciasto gruszkowe Orkiszowy placek ze śliwkami Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Bananowy chleb Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania Jak zrobić izotonik w domu? Przepisy na domowe napoje izotoniczne Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Fioletowy chleb - nowe super food Omlet z płatków owsianych Domowe pralinki Dietetyczna pizza w 10 minut Pieczone sajgonki wegetariańskie Proste kulki 6 przepisów na odchudzające sałatki Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Co się dzieje w organizmie po zjedzeniu czekolady? Desery z płatków owsianych Właściwości pomelo. Sprawdź, dlaczego warto je jeść Co i o której godzinie najlepiej jeść na śniadanie? Zapytaliśmy o to dietetyka Śniadania od Chodakowskiej na okres jesienno-zimowy. Aż siedem propozycji! Koktajl mleczny z gruszką i cynamonem. Rozgrzeje i wzmocni odporność Mięso strusia – zdrowe, choć niedoceniane. Sprawdziliśmy, jak smakuje Co zjeść na kolację? - dieta na dobry sen, dieta dla aktywnych Kilka sygnałów świadczących o tym, że pijesz za mało wody